Δεύτερη ευκαιρία...

 σιγή

είναι εκεί όταν δεν έχει μείνει τίποτα.

μια ακινησία για να καταλάβει το χώρο όπου η ζωή ήταν

σπεύδοντας να καλύψει το κενό μεταξύ πρώην εραστών

βαρύς

δυνατά και παχιά

καταπιεστικός και πεινασμένος

τρώει τις συγγνώμες

εξαλείφει τις σκέψεις των δεύτερων ευκαιριών

επιλέγοντας αντ 'αυτού να μοιραστείτε χώρο με παρασυρόμενα ξύλα.



η ψυχή σου μου είναι πολύ οικεία.


εκθέτοντας τον εαυτό του στην πρώτη επαφή


τόσο απείρα γυμνός


ανάβοντας την εύθραυστη καρδιά μου


και ξυπνώντας τον εσωτερικό μου εαυτό στην επανεισαγωγή σου.


 


η φωνή σου μου είναι πολύ οικεία.


αποκαλύπτεται με την πρώτη επαφή


τόσο τολμηρά αρρενωπός


καταπραΰνοντας τις βαθύτερες ανησυχίες μου


και να ξανασταθεί στο αυτί του μυαλού μου.


 


τα μάτια σου μου είναι πολύ οικεία.


αποκαλύπτονται κατά την πρώτη επαφή


τόσο εκπληκτικά μπλε


αντιστρέφοντας την όραση μου


και αναβιώνοντας το βάθος του στο μάτι του μυαλού μου


 


η καρδιά σου μου είναι πολύ οικεία.


θέτοντας γυμνό τον εαυτό του στην πρώτη επαφή


τόσο πολύτιμα ζεστό


παρηγορώντας τον πυρήνα μου στον πυρήνα του


και αναζωπυρώνοντας το πνεύμα μου με το πάθος του


 


η ψυχή σου μου είναι πολύ οικεία.


Σε έχω ξαναδεί.


σε αμέτρητες ζωές


προσφέροντας μου αναρίθμητες σανίδες σωτηρίας


και είμαι εντελώς καθησυχασμένη στο άπειρό της


----------------------


Είδα ένα όνειρο όπου ήμουν χαμένος στη θάλασσα να επιπλέω σε μια σχεδία. Ήταν μια τέλεια νύχτα με τα αστέρια να φωτίζουν έντονα στον ουρανό. Και καθώς κοιτούσα μπροστά μου μπορούσα να δω τους ουρανούς να αντικατοπτρίζονται τέλεια στα σκοτεινά κυματιγμένα κύματα. Τα αστέρια χόρευαν μέσα τους για πάντα. Ένιωσα σαν η ψυχή μου να είχε βρει επιτέλους το σπίτι. Μέχρι που η μούσα μου εμφανίστηκε στην άλλη πλευρά της σχεδίας κουνώντας τα πόδια της στο νερό χαμογελώντας. Στη συνέχεια, όπως και η φύση της σηκώθηκε και προχώρησε να περπατήσει στην επιφάνεια του νερού. Τι επίδειξη. Και είπε με την αισθησιακή φωνή της Κέιτ "Τι περιμένεις, ηλίθιε, γράψε! Σου δίνω έμπνευση και σαν χαμένο κουτάβι το μόνο που κάνεις είναι να κοιτάς μακριά. Ξύπνα και γράψε αυτό!" Σοκαρίστηκε από τη στιγμή και ξεσήκωσε τη σκηνή από το «Ένα πεδίο ονείρων» ρωτώντας την...» ". Χωρίς να παραλείψει ένα κτύπημα είπε, "Κάθε φορά που είσαι μπροστά μου είσαι στον παράδεισο, ηλίθιε." Και με αυτό είχε φύγει. Ξύπνησα και κατέληξα να γράφω κάτι άλλο. Τελικά όμως το θυμήθηκα αυτό. 


----------------------------------------


Δεν υπήρξε χειραψία

μεταξύ

αγάπης και μίσους

ούτε υπήρχε

ένα χαστούκι ή γαργάλημα

μόνο ο πόνος από τον

αμοιβαίο

χωρισμό.


------------------------


Απ' όλες τις φορές

που με

χαιρέτησες

, ένιωσα

μόνο αντίο.


--------------------


Αναγνωρίζοντας ότι το έμφυτο ενδιαφέρον σας να κάνετε καλά πράγματα δεν σημαίνει ότι είστε έμφυτα καλοί. Μια τέτοια τάση θα πρέπει να χρησιμεύσει για να αποδείξει την ύπαρξη του αιώνιου εγωιστικού εγωισμού σας. το "νούμερο δύο", ο ενοικιαστής σου, που υπαγορεύει ήσυχα, από τη γωνία του εγκεφάλου σου, τι πράγματα θα σου δώσουν ευχαρίστηση και αυτο-ευγνωμοσύνη.


-------------------------


Μακάρι να μην σε

είχα συναντήσει ποτέ εκείνη την κρύα χιονισμένη νύχτα

πολύ μετά τα μεσάνυχτα

Άργησες δύο ώρες


Κάτι μου είπε ότι ήσουν μπελάς και έτσι οι άλλοι

το ένιωσα βαθιά μέσα μου

Αλλά επέλεξα να μην ακούσω ούτε τους ανήσυχους φίλους

μου Τι καταστροφικό λάθος


Είχες βρει το Instagram

μου Δεν σου είχα πει ποτέ το όνομα χρήστη

μου είχα αρχικά μπλοκάρει

Με ανατριχίασες


γιατί σου μιλούσα συνέχεια;

Ήμουν τόσο αφελής

, αλλά ήσουν ελκυστική

, αυτό είχε σημασία μόνο όταν


γνωριστήκαμε, έφερες τους φίλους σου μαζί

κάθισες στη θέση του συνοδηγού

Καπνίζοντας το Νιούπορτ σου όπως θα υπήρχε αύριο

, μισούσα τη μυρωδιά των τσιγάρων μέχρι που σε


γνώρισα Θυμάσαι όταν μου έριξες στάχτη στο πρόσωπο;

Γέλασα σαν να μην ήταν τίποτα

Δεν ήταν κάτι

που ευχόμουν να με


έκαιγε δεν αντέχω πια τη μυρωδιά του Νιούπορτς


.

Κατέστρεψες πολλά πράγματα για μένα


Κατέστρεψες τη ζωή μου περισσότερο

καθώς και οι γονείς μου με εμπιστεύονται για πάντα ακόμα και τώρα

Με αρρωσταίνεις ακόμα και να είμαι ζωντανός

Έχασα τον εαυτό μου όταν ήμουν μαζί σου


είμαι γεμάτος τύψεις και ενοχές

στοιχειώνοντάς με για το υπόλοιπο της ζωής

μου φοβάμαι ότι δεν θα συγχωρήσω ποτέ τον εαυτό μου

για όλα όσα έκανα όταν ήμουν μαζί σου.


Μακάρι να μπορούσα να πάω πίσω στο χρόνο

Χαστούκισε τον προηγούμενο εαυτό μου και να την αποκαλέσω ηλίθια ή ακόμα χειρότερα

Ίσως να της

σπάσω λίγο το μυαλό πραγματικά να τη βοηθήσω και να σπάσω το πρόσωπό της στον τοίχο


θα μισώ πάντα τον εαυτό μου για όλα αυτά

μακάρι να μην σε

είχα συναντήσει ποτέ εκείνη την κρύα χιονισμένη νύχτα

πολύ μετά τα μεσάνυχτα.


---------------------------------------


Πρέπει πάντα να φορούσες το καφέ σακάκι μου;

Και φορούσες ακόμα και το

πράσινο σακάκι μου πάνω του Πραγματικά εύχεσαι να μην είχες φορέσει τα σακάκια

μου μια φορά σακάκια που μου άρεσε να φοράω

Μόνο που τώρα δεν μπορώ πλέον να τα

φοράω Τώρα μου θυμίζουν μόνο εσένα


και τώρα ακόμα μυρίζουν σαν εσένα δύο χρόνια αργότερα

νιούπορτς και φτηνή μπύρα

Έπρεπε πραγματικά να φοράς τα σακάκια μου;


Η καλή θέληση δεν θα τους πάρει γιατί δεν μπορώ να φύγω

Πραγματικά εύχομαι να μπορούσα να σε διαγράψω από το μυαλό

μου παρόλο που μου λείπεις

παρόλο που σε

μισώ Ποτέ ξανά δεν θα φορέσω αυτά τα σακάκια χάρη σε σένα.


--------------------