Αυτή η γεύση της απουσίας που μου έχει μείνει.

 Αφήστε το να στεγνώσει στο πρόσωπό μου

Αυτή η κραυγή αγάπης που εξαπέλυσε η παρουσία

Άφησε τη στενοχώρια

Αυτή η γεύση της απουσίας που μου έχει μείνει

μου είχε λείψει

ο πιο σταθερός μου φίλος

Και αυτή κάθε στιγμή

μου ζήτησε να περιμένω

.

Και μόνο αυτό έκανα, σε περίμενα τόσο καιρό

Τόσο μόνος στη γωνιά μου

Έχοντας μόνο τη γωνιά μου να τραγουδήσω

Αφήστε λοιπόν τις σκέψεις μου

Ακόμα θυμάμαι για μια στιγμή τη λαχτάρα που έζησα

η πιστή σου εικόνα

Ότι σήμερα επιστρέφει στο πλευρό μου

Και ότι νιώθω ότι έχασα

Λαχτάρα! το μακρύ και απαλό σου βλέμμα

Ρίχνω γλύκα στο βλέμμα μου...

Λίγο ήλιο με κρύο,

Ένα αστέρι ντυμένο στο φως του φεγγαριού...


Λαχτάρα! φτωχό άπιαστο φιλί

Ότι ήθελα τόσο πολύ και δεν πρόλαβα να δώσω...

Η πρωτόγνωρη ευγένεια ενός ποταμού

Στη σατανική ηδονή της θάλασσας...


Λαχτάρα! αγάπη μας... το χάδι σου...

Στοργή μου... το βλέμμα σου είναι τόσο όμορφο...

Ένα κομμάτι του ουρανού μέσα σε μια λίμνη...


Λαχτάρα! ένα λευκό μαντήλι με κυματίζει...

Μια επιθυμία να κλάψετε χαμογελώντας,

Μια επιθυμία να χαμογελάω κλαίγοντας..