Ωρα άφιξης και ώρα αναχώρησης

 Φαίνεται χαμένη

στα ορφανά των καιρών

που λεκιάζουν ακατοίκητους χώρους

και υφαίνουν ιστούς αράχνης.

Εξετάζει κωδικούς

που απαιτούν σκάψιμο της βάσης

για να αποκαλυφθεί το μήνυμά του.

Άλλοι είναι σαν κομήτες

αφήνοντας φωτεινά σημάδια.

Φαίνεται ότι κρέμονται από τα κλαδιά του δέντρου

προστατεύοντας το πέρασμα των εποχών.

Φαίνεται ότι δείχνει ακόμα και αν

είναι γνωστό το ξόρκι των αδιαίρετων.

Άφησα τον εαυτό μου να παρασυρθεί από το ένστικτο - ίσως σήμερα θα είχα αμφιβολίες για το να το ακολουθήσω -. αυτό που με οδήγησε σε μια σπηλιά όπου υπήρχαν μικρά αδιάκριτα διαμάντια φύλακες της μνήμης. Ήμουν ακριβώς κάτω από το ξύπνημα της όμορφης αυγής για να αφήσω το ονειρεμένο τοπίο και να φωτίσω το βράχο στην έξοδο του σπηλαίου.

Ήταν εύκολο να αναφλέξει τη φλόγα των ματιών και να δει τον επιθυμητό ναό ακριβώς όπως το φεγγάρι φωνάζει κάτω από τη νύχτα και η νύχτα πέφτει στα βλέφαρά μου, όπως το χιόνι στο δέντρο και τα φύλλα στο χιόνι.

Έφυγα από το μέρος όπου ήμουν. Θυμάμαι ότι βγήκα χωρίς παπούτσια, για να μπω στη σήραγγα των ονείρων από το παρόν. Πήγα στο παρελθόν και το μέλλον τρέφοντας τις εικόνες κάθε στιγμής.



Υπήρξαν στιγμές θλίψης

από μαραμένους ερημικούς δρόμους

και δάκρυα, και το γέλιο ήταν μόνο στάχτες ...

ωστόσο στη μαγεία του αέρα

και στα μουσικά νήματα,

η συκιά,

η πορτοκαλιά,

η αμυγδαλιά άνθισαν ...

οι εποχές με τους τρόπο και στον καιρό τους.

Όταν ξυπνήσαμε για ανοικοδόμηση,

τα θεμέλια του τελικού χρόνου επέστρεψαν

σαν ένα κακό όνειρο και όλα ήταν στο σκοτάδι.


Έχω δει ένα όνειρο σε παρένθεση.

Αυτό το πορτοκαλί που έχω χωρίσει σε τέσσερα τμήματα

που έχω ρίξει στους τέσσερις ανέμους.

Πιστεύω σε αυτόν τον απατηλό τρόπο να

γλυκαίνω τις μέρες που επιστρέφουν.

Η ρίζα του δέντρου στα χέρια μου με στήριξε.

και αυτή η υγρασία έχει σβήσει τη δίψα μου.

Η σιωπή μερικές φορές με αφαιρεί υπερηφάνεια

και επιστρέφω στην παιδική ηλικία που κρατάω σε ένα κουτί

κάτω από το κρεβάτι μου.

Κοίταξα έξω από το παράθυρο

και ο κόσμος που βλέπω αντανακλάται στα μάτια μου.

Μερικές φορές βλέπω το ίχνος του φόβου

ή την πόρτα που οδηγεί στην ελπίδα.

Σε λίγες ευκαιρίες

από την εσωτερική μου κοιλάδα

έρχονται μικρές φωτεινές συλλαβές

που διατηρούν την αυγή

και την παρενόχληση άλλων ονείρων.


Μερικές φορές σκαρφαλώνεις βραδιές

Περπατάτε με αναμενόμενη μυστικότητα προς την εξορία σας

Κοίλες έξω την πτέρυγα και πυροβολείς στο σκοτεινό θάλαμο.

Κοιτάζοντας σας είναι σαν να μπαίνετε στην προϊστορία,

είναι απαραίτητο να σκάψετε

για να βρείτε την αρχική βάση.

Μερικές φορές ...

σε κοιτάζω, σαν να κοιτάζω ιππασία,

ακούω τους γείτονές σου καθώς μπαίνεις στην άβυσσο.

Άλλες φορές είσαι σαν ένας χαμένος παράδεισος

που τελειώνει τις μέρες του κοιτάζοντας τίποτα.


Θυμάμαι ότι ήθελα να επιστρέψω πριν από εκείνη τη στιγμή όπου όλα τελειώνουν. Αποφάσισα να επιστρέψω όταν η κυματοειδής γραμμή σκοταδιού δεν ήταν ακόμη ορατή. Οι εικόνες και οι αναμνήσεις αναρτήθηκαν από τη μνήμη, παρατήρησα πώς είναι οι πέτρες, ακίνητες σε οποιαδήποτε καταιγίδα, έδωσα στο τοπίο μια μακρά ματιά και είδα πώς τα μακρινά πλοία τράβηξαν σκιές στη θάλασσα. Επιστρέφει στο μέρος που δεν είχε αφήσει ποτέ, όπου το βλέμμα του αντανακλάται στην ηρεμία της λίμνης ...


Η βόλτα σας δεν χρειάζεται ορίζοντες.

ούτε οι έρημοι συνορεύουν με τον αμφιβληστροειδή σας.

Ωστόσο, τα δάχτυλά σας κυνηγούν

από ορφανές ματιές που βυθίζονται

σε εκείνα τα μπολ που υπονομεύουν εκείνα τα χέρια, τα

χέρια στα οποία για μια φορά κατοικούν σε αποστάσεις,

αποστάσεις όπου συμβαίνουν τα πάντα.

Όπου συμβαίνουν όλα

και όπου δεν υπάρχει ώρα άφιξης και ώρα αναχώρησης.

Είναι όταν η γνωστή ακινησία

στην οποία ζείτε ξυπνά μέσα .

Είναι όταν αφήνετε τις βλεφαρίδες σας στο βαθύ νεροχύτη,

στην ξηρότητα του στόματος σας

και περπατάτε σε ραγισμένους δρόμους

για να θεραπεύσετε την ουλή στα χείλη σας.

Τα υπόλοιπα είναι μια άλλη ιστορία ..

Απλώς μια άλλη ιστορία

άλλο μονοπάτι

που θα επιστρέψουν όπως οι μέρες.